Škoda Favorit/Forman nesmrtelný zabiják
Škoda Favorit, jak už nám napovída favorit mezi auty, teda aspoň pro rok 1991. Například model z roku 1991 dnes už seženete za pouhých 7 000kč, škoda favorit trpí na různé koroze, ať uz korože výfuku či kapoty. Také její problémy jsou např. unik motorového oleje, či zatuhnutí řazeni důvodem odkrytého kloubu, či vznikající vůle v čepách. I když by se tomuto autu kdekdo vysmál, ať již kvůli bezpečnosti, která je opravdu hrozná, ale cena , přitahuje ty se slabším výdelkem který chtějí popojíždět. Různé typy od sedanů, až s boxem místo zadních sedaček a kufru. A proto je celkem oblíbený, v kombiku do kufru nacpete až 400 l nákupu, a cestující na zadním sedadla také nepřijdou zkrátka. Motor se vyráběl po celé 4 roky v obsahu 1,3 benzín. Od roku 1991 se výkon zvyškoval z 43kw do roku 1994 na 50kw. Interiér bohužel je jednotvárný a výbava mizerná. Řazení je nepřesné, jsou použité levné a nekvalitní materiály.Ukončení výroby Favotita v roce 1995 byl nahrazen Felicií.
Foto Favorit :
Autor : Mips.cz